Tema: Re: kas gresia uz uzsieniecio sumusima nezymu ?
Autorius: Glebas
Data: 2011-01-27 10:02:34
Kodėl negrai vienas kitą gali vadinti negrais, o baltieji jų negrais vadinti
negali?
Jei jau cituojame wikipediją, tai aš irgi pacituosiu:
http://lt.wikipedia.org/wiki/Negras_(reik%C5%A1m%C4%97s)
Paspaudę ant pirmosios reikšmės (negridų rasės atstovas) gauname straipsnelį
apie juodaodžius:
http://lt.wikipedia.org/wiki/Juodaodis

Tai gal blyn baigiam ieškoti šiknoj smegenų ir bijoti negrą pavadinti negru,
žydą - žydu, o čigoną - čigonu?
Tai nėra įžeidimai, tai tiesiog žodis.