Tema: Re: kas gresia uz uzsieniecio sumusima nezymu ?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2011-01-27 10:45:25
O ką dėl jo? Dėl manęs tai galim ir jį sodinti kartu į kompaniją, jei
aktualu.

Man vat labiau klausimas kitas aktualus. Štai negrai, praslydę į svajonių
šalį, vadinami Afro-American. O tie, kur nepraslydę - kaip?
O Prancūzijoje visokie marokiečiai - jie negrai ar ne?
Nigerijos piliečiai tai manau visiškai nigeriečiai. O pavadinti kokį nors
rusą "lietuviu" [-žydšaudžiu] gali būti netgi didesnis nusikaltimas, negu
pavadinti musulmoną žydu.

Ir apskritai: "Гражданином Непала считается любой человек, зачатый непальцем
и непалкой."
J.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

O kaiop del aborigeno?

"Jonas Sergejenka"  wrote in message

Negras!
(oj fak, sėdėsim jau dviese).
Niccolo, o jei aš viešai L.P. pavadinsiu NEGRU - sėdėsiu už tai?