Tema: Re: verta imti busto paskola?
Autorius: Doc
Data: 2010-12-27 20:07:07
Gali pasižiūrėti kiek būstai bet kurioj civilizuotoj šaly kainavo prieš 30-40 metų ir ekstrapoliuoti 30-40 metų į priekį (tiek maždaug truks iki statistiniam paskolos ėmėjuj tampant pensininku), turėtų nesukiai pasidaryti aišku, kad pensininkas turėdamas paskolą, paimtą prieš keliasdešimt metų (net jei jos neišmokėta nei cento), ir būstą, labai nepyks ;)

--
Doc