Tema: Ats.: verta imti busto paskola?
Autorius: Blynas
Data: 2010-12-27 11:10:14
Priklausomai nuo laiko, kada pirktas būstas ir kada bankui mokama suma lyginama su nuomos kainomis, galime gauti bankui mokamą X kartų mažesnę sumą, o galime gauti ir 30% didesnę. Viskas reliatyvu :) Pvz. man perkant mokėti bankui buvo keliais litais pigiau, nei nuomotis, dabar gal 300 Lt nuomoti pigiau. Na bet juk tai sava. Galiu gręžti kur patinka, spintas kabinti kur patinka, sienas dažyti kaip patinka, pyktis su kaimynais, jei reikia, o išsikraustysiu iš buto tada, kai man patiks, o ne tada, kai atvažiuos šeimininkų sūnelis iš UK. Manote, ši ramybė to neverta? Kaip kam, ko gero :)

"Sharkius" <nerijusar_sitonereik_@yahoo.kom> parašė naujienų news:if8i96$f16$1@trimpas.omnitel.net...