Tema: Re: verta imti busto paskola?
Autorius: Renookas
Data: 2010-12-24 10:09:56
tai o alternatyva busto nuoma cia simta kartu jau pamineta...
Terpentinas visiskai teisus siuo atveju.. paskolos naudingos tik tada kai
pasverus ka tu pasieksi su ja ir be jos, matai kad su paskola apdarai zymiai
daugiau ir atperka ji ta pabrangima. Jei atmesi visus jausmus ir noriu
nenoriu tai busto paskola tikrai nera ta teisgiama paskola... nebent
perkamas nebrangus bustas. Bet kai zmogus pasiima po 3000-4000 menesines
imokas turedamas tik atlyginima (tegu ir labai nemaza) ir budamas tik
paprastu samdomu darbuotoju, tai ta paskola taip greitai gali atsigrezti
ptries tave kai tavo vietos reikes kazkam kitam ir ieskosiesi kito darbo kur
tokiu pinigu neregesi...
O pvz jei darai versla ir matai kad turedamas tuos pinigus uzdirbsi ir
palukanas ir tau dar liks, tai yra verta svarstyti jos paemima.
Aisku isijungia cia zmogiskieji faktoriai, ir zmones ima ne tik naudingas
paskolas. Ir visa tai pakankamai normalu. Tik blogiausia kai zmones
neskaiciuodami ima ir tada pasidaro bedu sau... ypac kai ima vien tam kad
pries gimine ir kaimynus sustriau atrodytu... kaip vienas pavyzdys -
zmogelis niekaip nenutupiantis vienoje vietoje, vis uzdarbiavs visokiais
budais, bekeitaliodamas ir oficialius darbus, turejo irasus knygeleje, tada
nusprende kad jam reikia nebe buto, o namo, naujos masinos ir t,t. pasieme
paskola ir moketi tiek turejo kad paskui apsiziurejo kad tiek net nesugeba
sugeneruoti.. istorija ten idomi gavosi, bet dabar jau pabeges is lietuvos
kiek girdejau bando atidirbti skolas..