Tema: Re: verta imti busto paskola?
Autorius: Tomas
Data: 2010-12-23 17:24:29
Tokiu yra vienetai. O didzioji dalis metus kitus kapanojasi shiaip netaip, o paskui pradeda verkshlent, koks chujovas viliboras ir kaip bankas smaugia, ir koks pasaulis neteisingas. Gyvenimas ne pagal pajamas. Ir kas idomu, viso to pagrindine priezhastis yra ne tiek to NT butinybe, kiek noras "cia ir dabar, noriu kaip visi, nusipelneme gyventi geriau !!". Kaip manai, ar tikrai nusipelnė...?