Tema: Re: verta imti busto paskola?
Autorius: Trolis
Data: 2010-12-27 16:09:51
"Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message
news:ifa6cb$dcb$1@trimpas.omnitel.net...
> Del rizikos. Paemes banko pinigus, juos paverti nekilnojamu turtu, kurio
> vertei krentant (buna ir taip), lieki tiesiog minuse, ir is sitos
> situacijos lenvai pabegt neiseina.
>
> Nuomos atveju, jei krenta nuomos kainos, sutarciai pasibaigus, eini gyvent
> kitur, kur pigiau. Jei nebeturi pinigu, eini pas mama. Bet kuriuo atveju,
> i minusa neilendi, taigi mazesne rizika.

O lizingu nuspirkus bikini zonos elektronini skutikli irgi lieki minuse, nes
pasinaudojus savaite jo kaina krito 1/2 karto?

Reiktu isskirti kur yra pirkimas spekuliaciniais tikslais (jeigu susisiki
ten, tai esi tiesiog prastas spekuliantas ir privalai but nubaustas) ir kur
gyvenimui (kur nesirupini pardavimu ir kaina, kuri tikrai kris, begant
laikui).

Zinoma nekilnojamas turtas visa laika laikomas investicija, bet man tai ypac
nepatraukli savoka :|