Tema: Re: verta imti busto paskola?
Autorius: Nitro
Data: 2010-12-23 23:43:26
sitagi... o jei neturi lyshnu x00k Lt kisenej, o gatvej salta - kur gyvent?

"Terpentinas"  wrote in message news:iev6dd$ft4$1@trimpas.omnitel.net...

IMHO paskolos yra skirtos pinigams darytis. Turi gerą įdėja, bet neturi
pinigų, turi pinigų ir turi gerą įdėją, bet matai, kad tau jų trūksta, tada
imi ir skaičiuoji, kiek įmerkęs banko pinigų gausi naudos, jei išlipi į
pliusą tada skoliniesi.
Jei statai namą iš banko pinigų tai žinok vieną namą pastatysi sau, kitą
kokiam swed bankui, o trečią bankui Amerikoje.