Tema: Re: verta imti busto paskola?
Autorius: 0.5 B
Data: 2010-12-23 18:35:30
ilgesnis terminas lygu daugiau sumokesi galutiniam rezultate bankui. o kas menesi atsidedinet po du simtus reiks labai daug laiko, kad galetum grazint kazka anksciau laiko. O ir atsidet ne visada iseis, kaip taisykle. Galop, visai nenoriu sau sukt galvos del to, kaip sutaupyt kelis litus atliekant maximum proceduru, turiu gyvenime idomesniu uzsiemimu  :)