Tema: Re: Kauno svara
Autorius: NicMC
Data: 2010-10-19 22:31:32
On 2010.10.19 22:06, QL wrote:
> rasiau pirmam poste - niekas name negyvena, buitiniu atlieku nera.
> O bet taciau kadangi Svara kaip ir sutinka atiksbinti pateikus irodymus,
> teks nest pazyma is seniunijs kad nera deklaravusiu gyv vieta, is VST it
> Vandenu - pazymas apie ~0 saskaitas.

Arba ramiai pasiųst nx ir nekreipt dėmesio (ar, tiksliau, laukt
linksmybių, kuo iš anksto pasimėgaučiau).
Prievolė yra ne pastatų savininkams, bet turintiems atliekų. Tu jų, šiuo
atveju, kiek suprantu, neturi. Taigi prievolė ne tau. O kad ten švara ar
dar kažkas kažko nori, tai ar čia tavo problema? Aš, pvz, kaip tik dabar
noriu gero sekso, gal parūpinsi? Nu tai ir su švara tas pats - lai patys
ieško su kuo pistis.
Vat jei parašys oficialiai raštu ant popieriaus, tada galima jau tą
raštą pastumdyt po instancijas. O paskui ir kokį straipsniuką parašyt,
prieš rinkimus rėmėjų nesunkiai rasi - vis tik savivaldybės įmonė. O gal
ir televizijai kokiai peno duot...

Viskas ką surašiau negalioja, jeigu prievolė, vis tik yra pastatų
savininkams. Kažkokio teismo kažkokią nutartį skaičiau, bet senai ir tai
gali apskritai būti netiesa.