Tema: Re: Kauno svara
Autorius: QL
Data: 2010-10-18 23:38:19
skaiciau  tas taisykles ir atlieku tvarkymo istatyma.

T:) Nurodytas 77.1 punktas yra isdestytas skyriuje
 XVI. KOMUNALINIŲ ATLIEKU TURETOJU  teisės ir pareigos

Ziurim kas tie turetojai:

II. PAGRINDINĖS SĄVOKOS
5. Taisyklėse vartojamos šios sąvokos:
Komunalinių atliekų turėtojas – juridinis ar fizinis asmuo (individualios
namų valdos savininkas, daugiabučio namo buto savininkas, daugiabučių namų
savininkų bendrija, būsto eksploatavimo įmonė (daugiabučių namų
administratorius), sodo ir garažo valdos savininkas, sodų ir garažų
bendrija, įmonė, įstaiga ir organizacija), kuris *** turi komunalinių
atliekų ***.

na o as ju neturiu, taigi nesu atlieku turetojas ir man netaikytinas is viso
siu taisykliu XVI skyrius.
Ar as klystu ?