Tema: Re: Kauno svara
Autorius: T:\)
Data: 2010-10-18 10:08:34
kiek girdejau galima sudaryti sutarti irmoketi uz faktiska siuksliu kieki. Manau, tai butu neblogas variantas, i metus susimoketi koki 20 ltitu us realiu siuksliu isvezima.
Na arba, bandyk irodyti,kad tikrai ten niekas negyvena.
O siaip jau kauno svaros, tiksliau ju savininku kauno savivaldybes noras apmokestinti visus gyvenamu namu savininkus yra sveikintinas. Nes aplinkui yra tokiukaimynu kuries neturiu jokiu sutarciu su siuksliu isvezimu. Ir nereikia paskoti, kad jie gyvendami neprikaupia siuksliu. Vieni zinau veza i darbus ar pakeliui esnacius konteinerius, kiti gi ismeta bile kur. Ir uz juos jau tenka sumoketi tiems kas istiesu moka uz siuksliu isvezima.

T:)