Tema: Re: Kauno svara
Autorius: Gintas
Data: 2010-10-18 11:46:34
gerai, gerai-nieko neirodinek, ko ant manes pykt?
Taciau nereikalauk ir is UAB Svara, kad jie vazinetu i ta nama pastoviai ir tikrintu-gyvena ten kas ar ne. Kodel jie tai turetu daryt? O del pagalves mokesciu-as va irgi isvaziavau pailset prie keletui menesiu juros, o uz siuksles moku nenutrukstamai, tarsi pastoviai gyvenciau