Tema: Re: Klausimelis susijes ir su programavimu?
Autorius: Martozo
Data: 2010-09-28 16:26:09
> Visiškai tikras, nes rašiau iš kompo, kur. el. parašas kabinamas prie
> kiekvieno laiško.
> Labiau tikėtina, kad jūsų info@ivpk.lt neturi RC šakninių sertifikatų
> arba sekretorė nežino kas tas el. parašas apskritai yra.

Nuėjau pas administratorę ir peržiūrėjau ką siuntei. Arba aš ne taip supratau ką ji prieš tai sakė, arba ji kažką sumaišė. Taip, el. laiškas pasirašytas, bet...

> [...]
> o konkrečiai šis:
> Vadovaujantis LRV 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimo Nr. 875 27
> punktu, prašau elektroniniu paštu atsiųsti pareiškimo priėmimo faktą
> patvirtinantį dokumentą.
> Nutarimas:
> http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=329431&p_query=&p_tr2=
>
> Tą reg. numerį turėjo atsiųsti pirmasis gavėjas per 2 dienas, tad
> pasiteisinimai apie nukritimą į šlamštą skamba labai liūdnai. Negi
> reikės kreiptis į administracinių ginčų komisiją?
>
> P.S. Čia priekaištai ne tau asmeniškai, bet kad perduotum kolegoms. :)

Na o dabar perduosiu ką atsakė man :) Pagal tavo minimą nutarimą:
"Prašymas – su asmens teisių ar teisėtų interesų pažeidimu nesusijęs asmens kreipimasis į instituciją prašant administracinės paslaugos – išduoti leidimą (licenciją), dokumentą, jo kopiją, nuorašą ar išrašą, patvirtinantį tam tikrą juridinį faktą; nustatytąja tvarka pateikti institucijos turimą informaciją; priimti administracinį sprendimą – įsakymą, potvarkį ar nustatytąja tvarka kitą nustatytosios formos dokumentą, kuriame išreiškiama institucijos valia; atlikti kitus teisės aktuose nustatytus veiksmus."

Pagal turinį, jis nelabai atitinka prašymo apibrėžimą, nes klausimai addresuoti PD prie VRM ir iš el. laiško yra visiškai neaišku ko prašoma iš IVPK.

O dabar apie formą:

25. Elektroniniu būdu pateiktas prašymas sudaromas taip, kad prašymą gavusi institucija galėtų:
25.1. atpažinti elektroninio dokumento formatą;
25.2. atidaryti ir apdoroti jį elektroninių dokumentų valdymo sistemos ar kitomis institucijos naudojamomis informacinių technologijų priemonėmis;
25.3. atpažinti prašymo turinį;
25.4. identifikuoti elektroninį parašą ir prašymą pateikusį asmenį.

Jei nori reikalauti, kad pateikiant prašymą elektroniniu būdu aptarnavimas vyktų pagal tavo minėtą nutarimą, elektroniniai dokumentai turi atitikti elektroniniu parašu pasirašyto elektroninio dokumento specifikaciją. Kaip ir minėjau anksčiau - meilas nėra elektroninis dokumentas.