Tema: Re: Klausimelis susijes ir su programavimu?
Autorius: Martozo
Data: 2010-09-28 15:13:51
> "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message news:i7shes$5rd$1@trimpas.omnitel.net...
> Nieko subjektyvaus. Tam ir yra išoriniai testuotojai. Tu pats pabandyk
> pvz. rasti ten minimą skyrelį „Pagalba“.
> Rašoma štai kas: „2. Taisyklingai užpildyti *prašymą* arba pateikti jau
> pasirašytą dokumentą. Reikalingų dokumentų sąrašus ir naudotojo vadovą
> galima rasti skyriuje „Pagalba“. Už visą pateiktą informaciją atsako
> prašymo pateikėjas“

Na jo, jie ten kažką pražiosojo neįdėdami tokio meniu. Aš pareiškimo iki galo nedėjau, tačiau bent jau man peržiūrėjus kas ten ir kaip nelabai ir reikalinga kažkokia pagalba, nes ir taip viskas aišku...

> Dar atkreipk dėmesį, kad atėjus rašyti „pareiškimo ar pranešimo“ siūlo
> rašyti *prašymą*.

Kad siūlo pateikti „pareiškimą ar pranešimą“ tai matau, bet "prašymų" nepastebėjau :) Čia kuriam pateikimo variante?

> Aš rašau apie konkretų savo atvejį su eToken, kitų variantų nematau
> reikalo nagrinėti, nes tai vienintelis pateikimo būdas, kai sistemoje
> nedalyvauja trečioji šalis (bankas). Mano manymu valstybinei
> institucijai tai turėtų būti prioritetas.

Nelabai supratau kuris tavo konkretus atvejas... ten yra 4 variantai:
1. Nustatai tapatybę, pateiki info (ar dokumentą).
2. Nustatai tapatybę, pateiki info (ar pridedi dokumentą jau pasirašytą arba pasirašai).
3. Anonimiškai pateiki dokumentą, kuris jau pasirašytas.
4. Anonomiškai pateiki bet ką.

Tai kurį variantą naudojai? Kadangi kalbi apie trečiųjų šalių nebuvimą - spėju 3 arba 4. Tiesa, sakai kad negali pridėti kelių failų. Šiaip dėl smalsumo, o kas trukdo pateikti visus vienam konteineryje?

> Tai aš turiu pateikti visiškai nesistemintą dokumentą, kuriame būtų
> pilnas aprašymas? Ir pateikti jį užpildydamas niekaip nepavadintą lauką?
> Ar ne per daug tikimasi iš pareiškėjo ir kam man tas vargas, jei galiu
> tiesiog išsiųsti el. laišką?

Kokie yra galimi variantai parašiau auksčiau. Kas trukdo pasirinkti 1 ar 2 kuriame nustatoma tavo tapatybė ir gali pateikti info kaip tik nori? El. laiškas savaime nėra elektroninis dokumentas.

> Kur tai parašyta tame puslapyje?

Tai ne puslapio klausimas, o aplamai principas kaip funkcionuoja elektroninis parašas.

> Martozo, MKN tu pernelyg formaliai žiūri į mano aprašytą problemą.
> Pabandyk įsijausti kaip jaučiasi šiek tiek išprusęs mokesčių mokėtojas,
> kai jam į ęl. laišką atsakoma: „naudokis https://ep.policija.lt“
> paslaugomis. Pabandžius ten randamas visiškas balaganas, kuriame skundą
> pateikti reikia 5 kartus daugiau laiko nei parašyti el. laišką? Kam man
> tokia sistema? Kam policijai reikalingi nesisteminti duomenys?

Na aš ir sakau, kaip paprastam mokesčių mokėtajui, man klausimų naudojantis sistema nekilo... Būtent sistema ir surenka visus duomenis, reikalingus elektroniniam dokumentui suformuoti.

> Nueik kad ir į www.neigalieji.lt ir pabandyk palyginti.

Kai turėsiu laiko...