Tema: Re: Klausimelis susijes ir su programavimu?
Autorius: KEdas
Data: 2010-09-27 16:05:45
On 2010.09.27 12:25, Martozo wrote:

> Čia nelabai žinau apie ką kalbi. Jei nori gali plačiau šiek tiek (kad ir į meilą).

Siunčiau laišką į info@ivpk.lt, bet nesulaukiu jokio atsakymo. Laiškas
buvo toks:

-------
Ačiū, kad sutvarkėte sertifikato reikalus, bet ar Jūs pats buvote tame
puslapyje (https://ep.policija.lt) ir bandėte pasinaudoti sistema?
Ji absoliučiai neintuityvi, leidžia prikabinti tik po vieną failą, nėra
jokios galimybės aprašyti skundžiamą pažeidimą. Taip pat nesuprantama,
kam reikalinga „captcha“, jei jau naudojamas el. parašas. Negi manote,
kad virusai ar spamo botai naudosis el. parašu? Negana to,
nepriklausomai, ar įdėtas eToken, ar jis guli kišenėje, sistema
raportuoja lygiai taip pat: iššoka javascript pranešimas „Jūsų
pranešimas gautas! Ačiū, kad naudojatės policijos elektroninėmis
paslaugomis!“ Tai tada kyla klausimas – kam reikalingas el. parašo
formavimo priemonės pasirinkimo sąrašas, jei sistemai pats parašas neįdomus?
Čia buvo bendri pastebėjimai, o dabar konkretūs klausimai:

1. Kiek kainavo šios „sistemos“ įdiegimas?
2. Kas atliko užsakymą?
3. Kas formulavo techninę užduotį?
4. Su kokiais nepriklausomais konsultantais buvo tartasi dėl vartotojo
sąsajos?
5. Kas atliko sistemos testavimą?
6. Kodėl sekti prašymo nagrinėjimo eigą galima tik autentifikavusis per
bankinę sistemą? Kam gi tada reikalingas pats valstybės institucijų el.
parašas, jei juo besinaudojant siūloma mažiau galimybių nei galima gauti
naudojantis privačių komercinių struktūrų paslaugomis? Ar šiuo būdu nėra
diskredituojama pati el. parašo idėja?

Eduardas Kriščiūnas
Klinikų g. 7-21, Vilnius
Tel. +370 687 30747

Atkreipkite dėmesį, kad laiškas pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu
parašu, todėl prilyginamas pranešimui raštu ir, vadovaujantis LRV 2007
m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875, į jį turi būti atsakyta per 20
darbo dienų.

T.p., vadovaujantis LRV 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimo Nr. 875 27
punktu, prašau elektroniniu paštu atsiųsti pareiškimo priėmimo faktą
patvirtinantį dokumentą.
Nutarimas:
http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=329431&p_query=&p_tr2=

Elektroninio parašo įstatymas:
http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=105849

Artūras Kavolis rašė:
 > Laba diena,
 >   Informuoju, kad  viešai pripažįstamas saugumo sertifikatas jau  yra
įdiegtas. Atsiprašome už nepatogumus.
 > pagarbiai,
 >
 > Artūras Kavolis
 > Policijos departamento prie VRM
 > Policijos informacijos valdybos viršininkas
 > tel.  (8 5) 271 7913;
 > mob. tel. (8 698) 78649;
 > el. p. arturas.kavolis@policija.lt

tokius pranešimus ir nuotraukas su užfiksuotais Kelių eismo taisyklių
pažeidimais prašome pateikti interneto adresu https://ep.policija.lt