Tema: Re: Klausimelis susijes ir su programavimu?
Autorius: KEdas
Data: 2010-09-28 13:53:16
Martozo rašė:
> Tas kas tvarko info meilą laišką gavo, persiuntė, bet sekančio gavėjo
> kažkodėl į spam folderį nuėjo... Dabar žiūri. Vakar prisijungiau prie
> policijos puslapio tai šiokie tokie mano asmeniniai pastebėjimai:

Na, nepanašu į gerai veikiančią dokumentų tvarkymo sistemą ;)

> Subjektyvus dalykas.

Nieko subjektyvaus. Tam ir yra išoriniai testuotojai. Tu pats pabandyk
pvz. rasti ten minimą skyrelį „Pagalba“.
Rašoma štai kas: „2. Taisyklingai užpildyti *prašymą* arba pateikti jau
pasirašytą dokumentą. Reikalingų dokumentų sąrašus ir naudotojo vadovą
galima rasti skyriuje „Pagalba“. Už visą pateiktą informaciją atsako
prašymo pateikėjas“
Dar atkreipk dėmesį, kad atėjus rašyti „pareiškimo ar pranešimo“ siūlo
rašyti *prašymą*.

> Ten kiek mačiau yra keli paslaugų variantai ir tu greičiausiai kalbi
> apie pasirašyto pareiškimo pateikimą. Nes dvejose prieš tai
> einančiose paslaugose galima pateikti viską, ką čia paminėjai.

Aš rašau apie konkretų savo atvejį su eToken, kitų variantų nematau
reikalo nagrinėti, nes tai vienintelis pateikimo būdas, kai sistemoje
nedalyvauja trečioji šalis (bankas). Mano manymu valstybinei
institucijai tai turėtų būti prioritetas.

> Toje paslaugoje parašas reikalingas tik dokumento autentiškumui
> užtikrinti (ne tapatybei nustatyti). Spėju, kad sistema nedaro
> patikrinimo ar prikabintas dokumentas pasirašytas. Norint pasinaudoti
> būtent šia paslauga nereikalingas tapatybės nustatymas, todėl taip,
> botai gali užspaminti sistemą.

Tai aš turiu pateikti visiškai nesistemintą dokumentą, kuriame būtų
pilnas aprašymas? Ir pateikti jį užpildydamas niekaip nepavadintą lauką?
Ar ne per daug tikimasi iš pareiškėjo ir kam man tas vargas, jei galiu
tiesiog išsiųsti el. laišką?

> Todėl kad norint perskaityti dokumentą svarbiausia ne parašas, o
> kokiame konteineryje pateikiamas dokumentas.

Kur tai parašyta tame puslapyje?

Martozo, MKN tu pernelyg formaliai žiūri į mano aprašytą problemą.
Pabandyk įsijausti kaip jaučiasi šiek tiek išprusęs mokesčių mokėtojas,
kai jam į ęl. laišką atsakoma: „naudokis https://ep.policija.lt“
paslaugomis. Pabandžius ten randamas visiškas balaganas, kuriame skundą
pateikti reikia 5 kartus daugiau laiko nei parašyti el. laišką? Kam man
tokia sistema? Kam policijai reikalingi nesisteminti duomenys?
Nueik kad ir į www.neigalieji.lt ir pabandyk palyginti.

Ir dar: spėk kas jiems tą sistemą pasiūlė ir ar kas nors iš ten bent
paklausė nuomonės ką apie sukurtą produktą manau ar ką reikėtų patobulinti.