Tema: Re: Klausimelis susijes ir su programavimu?
Autorius: Martozo
Data: 2010-09-27 12:22:23
> "ejs" <ejs@no.where> wrote in message news:i7pkvj$b0s$1@trimpas.omnitel.net...
> yep, turiu tokių sunkumų. Ir kiek RC įkainojo vieną užklausą trečiajam
> asmeniui apie sklypo savininką?

O kodėl to nepaklausi RC?

> ir jos yra...?

... neviešinamos per newsus. Bet taip ir neatsakei ar tu spėlioji.

> Yra instrukcija kaip paruošti kompą dirbti su CryptoAPI, ekskliuzyviškai
> m$ produktu. Apie PKCS#11 kažkaip neradau paminėta.
> Nugis, sudedam pagal šia instrukciją PKCS#11 modulį. Ar siūlai su OSX
> naudoti CrypoAPI?

Taip, tai minusas. Ar tai reiškia kad elektroninis parašas Lietuvoje nefunkcionuojantis?

> tiesiog tamsta imate terminą 'elektroninis parašas' siauresne nei
> įprasta prasme.
> problemos tame, kad išpiarintas produktas atlieka tik pusę savo
> funkcijos. O ne tokias ir menkas babkes ima kaip už gerą.

Pasikartosiu. Elektroninio parašo funkcionavimas (ar infostruktūra) apima  teisės aktus, teikėjus ir jų sąveiką. Jei vienas iš teikėjų nepateikia instrukcijų tam tikrai aplinkai - tai gal vis tik teikėjo problema, o ne visos infratruktūros ?