Tema: Re: Klausimelis susijes ir su programavimu?
Autorius: Martozo
Data: 2010-09-27 09:06:54
> "ejs" <ejs@no.where> wrote in message news:i7okhe$97b$1@trimpas.omnitel.net...
> sčias...
> kas patenka į 'registro administravimo išlaidas' ir kas yra 'pagrįsta
> investicijų grąža'?

Jau antrą kartą patebiu, kad kažkaip tau sunkiai sekasi rasti info :) Registrų steigėjai (ar valdytojai - nepamenu dabar) turi pasirengti skaičiavimo taisykles (ir jas dauguma turi, pvz 2005 m. spalio  29d. Nr. (29)4R-28).

> tą išspręstų jei Root'ą pasirašytų vienas iš stambesnių žaidėjų. Thawte,
> VeriSign, eyc. O jei nepasirašo, gal yra tam tikrų problemų?

Spėlioji? Nes kiek aš žinau - priežastys kitos.

> instrukcijos nėra. Prašom parodyti instrukciją kaip pasirašyti laišką TB
> arba pasinaudoti openid.vrm.lt su FF.

Yra instrukcija kaip paruošti kompą, kad galėtum naudotis NSC išduodamu sertifikatu (o ne kaip dirbti su trečiųjų šalių softu). Ar tu nori kad būtų paruoštos instrukcijos kiekvienam softui kurį tu galbūt naudosi?

O tu bandai įteigti, kad tuos sertifikatus sudėti yra kosmoso technologijos net ir Joe Sixpack'ui ? :) Net pagal šią instrukciją http://www.nsc.vrm.lt/docs/Kompiuterio%20paruosimas.pdf

> LiveMail nenori pripažinti asmeninio sertifikato. Ko gero todėl, kad
> e-paštas jame nenurodytas. Standartinėje konfigūracijoje išduodamas
> sertifikatas, m$ manymu, nėra skirtas el. pašto pasirašymui.

Ką tai turi bendro su "Lietuvoje elektroninis parašas nefunkcionuoja" ?

Reikėtų skirti kas yra "elektroninio parašo funkcionavimas", konkretaus sertifikato paskirtis bei naudojimas, softo naudojimas bei kur turi prasidėti naudotojo kompetencija. Jei tavęs netenkina NSC išduodamas sertifikatas (ar nori emeilo sertifikate), pirmyn - įsigyk RC ar kito tiekėjo sertifikatą, kame problemos?