Tema: Re: Klausimelis susijes ir su programavimu?
Autorius: ejs
Data: 2010-09-27 02:21:18
2010.09.25 00:48, Martozo rašė:

> Prašau pateik info kuri institucija ima iš lempos mokestį už duomenų teikimą
> iš registrų, nepagrįstą registrų įstatyme nustatytais paskaičiavimais?

sčias...
kas patenka į 'registro administravimo išlaidas' ir kas yra 'pagrįsta
investicijų grąža'?

> Tai kad institucijos puslapis kreivas, kad MS nesugeba įdėti į updeitą rootą
> (nors jau senai prašyta, tačiau pats gali įsidėti)

tą išspręstų jei Root'ą pasirašytų vienas iš stambesnių žaidėjų. Thawte,
VeriSign, eyc. O jei nepasirašo, gal yra tam tikrų problemų?

> ir kad kažkas nesugeba
> rasti instrukcijos (ji yra prie DUK ir metodinėj informacijoj)

instrukcijos nėra. Prašom parodyti instrukciją kaip pasirašyti laišką TB
arba pasinaudoti openid.vrm.lt su FF.

> vadini "vis
> dar  nefunkcionuoja "? Kas trukdo pačiam įsidėti?

asmeniškai man - netrukdo. Bet aiškinti Joe Sixpack'ui kad sudėti 'tik'
6 sertifikatus į reikiamas vietas yra labai paprasta - man dar
nepasiektas demagogijos lygmuo.

 > Ir kam tau tas puslapis
> reikalingas norint pasirašinėti?

pvz norint rasti instrukcijas...

> Iš praktikos galiu pasakyti kad el. parašu Lietuvoj naudojasi visi kas
> netingi ir neieško atmazų.

LiveMail nenori pripažinti asmeninio sertifikato. Ko gero todėl, kad
e-paštas jame nenurodytas. Standartinėje konfigūracijoje išduodamas
sertifikatas, m$ manymu, nėra skirtas el. pašto pasirašymui. įdomu bus
patikrinti kaip Adobe formuoja dokumento parašą, bet įtariu irgi bus
problemų.

Belieka asmens identifikavimo sertifikatas. Gal man jo kada ir prisireiks...

Tik mano 2 centai.
--
ejs