Tema: Re: kortele, pasas ar teises ...
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-08-30 13:40:07
Man asmeniškai pasų poskyriaus darbuotoja pareiškė, kad ID kortelės privalomumą reglamentuoja EU teisė, dėl to atsisakyti jos taip lengvai ir neišeina.
Beliašai ne mano, EU teisę besimokindamas EB/EP/EK Reglamentų nei Direktyvų apie ID kortelės privalomumą neskaičiau, ieškoti pats tingiu, skambinti ne man.

Pagrindinis susijęs įstatymas: http://www3.lrs.lt/pls/inter2/dokpaieska.showdoc_l?p_id=359914
Čia visokie gandai: http://www.vtv.lt/naujienos/lietuvoje/istatymo-pataisos-leistu-pasirinkti-asmens-tapatybes-kortele-arba-p.html
Šioje nuorodoje minimas ET Reglamentas, bet aš nesu tikras, ar jis draudžia LR pasą su biometriniais duomenimis padaryti pagrindiniu alternatyviu LR piliečio dokumentu asmens tapatybei nustatyti: http://www.dokumentai.lt/atk.php

J.

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message news:i5e1bl$tne$1@trimpas.omnitel.net...
Yra - kortelių gamintojams yra labai zjb paimti po 80Lt beveik iš kiekvieno pilnamečio LR piliečio.

--
Doc