Tema: Re: kortele, pasas ar teises ...
Autorius: Laimis
Data: 2010-08-29 21:49:01
Doc rašė:
> Pasakymas, kad X yra gerai (teisinga), nes X yra ir kitur, nėra
> agrumentas, tai argumentavimo klaida "argument ad populum". Kadangi
> nėra argumento, tai nėra į ką ir atsakyti.

Na, vyraujanti (ir išsivysčiusių, pažangių) pasaulio valstybių praktika,
*realybė*, tendencijos man yra argumentas (norint nesunku pateikti ir
pagrindimą; aišku jis taip „nesolidžiai“ sudūžta į tavąjį man to
nereikia, atsikabinkit nuo manęs). Bent jau pakankamas (lygiavertis)
tokiam pačiam argumentui, kaip „Y vėl mane prievartauja, reketuoja, ...“
atremti...