Tema: Re: kortele, pasas ar teises ...
Autorius: Laimis
Data: 2010-09-18 12:14:09
Kantega rašė:

> Motyvacija įdomi. Pagal kažkokią ten ministerijos tvarką (ministro
> įsakymo lygis kažkur) asmens dokumentai išduodami pagal gyvenamąją
> vietą. Mano gynamoji vieta yra VFR, taigi ambasada Berlyne tvarko
> šitą reikalą. O ambasados turi teisę išduoti _tik_ užsienio pasą. Va
> ir viskas ;)

Tai kuo čia dabar ta ambasada ir visa Lietuvos valstybė kalta, kad
nesugebi išsiimti dokumento ten, kur jis išduodamas?
Vokiečiuose irgi piktintumeisi, jei, tarkime, kokios Ispanijos ambasada
tau vairuotojo teisių ar tos pačios tapatybės kortelės nepakeistų...?

http://www.migracija.lt/index.php?-193125637