Tema: Re: kortele, pasas ar teises ...
Autorius: Laimis
Data: 2010-09-18 13:25:45
Kantega rašė:
> Nu gerai nesugebu. Tiksliau prieš metus nesugebėjau.
> pasikeitė reiškia biški nuostatos...

Ambasados, kiek suprantu ir matau iš ATK įstatymo, *niekada* ATK ir
neišduodavo...
Todėl šia prasme jokios nuostatos nepakito, nebekalbant jau apie
„švietimą“, kad ATK išduodamos tik nuolatiniams LR gyventojams.
Galvos neguldau, bet man atrodo (remiantis tuo pačiu ATK įstatymu ir
atitinkamu VRM įsakymu „Dėl Asmens tapatybės kortelės išdavimo, keitimo,
paskelbimo negaliojančia ir naikinimo tvarkos patvirtinimo“), kad būtum
gavęs tą ATK nuo pat ATK įstatymo įsigaliojimo ir nedeklaravęs
gyvenamosios vietos (arba deklaravęs, kaip išvykęs).
Kas pasikeitė per tuos metus, tai panaikinta būtinybė tvarkytis reikalus
migracijos tarnyboje pagal gyvenamąją vietą; dabar tiesiog laisvai
pasirenki.