Tema: Re: kortele, pasas ar teises ...
Autorius: Doc
Data: 2010-08-30 10:37:50
Jei manai, kad faktas, jog duodi pinigų už kortelę ir duodi tiek, kiek valdžia sufantanzuoja, kaip kad ir už bet kokias kitas valdžios "paslaugas", tik dėl to, kad priešingu atveju su tavimi anksčiau ar vėliau fiziškai susidoros, yra neįrodytas svaičiojimas - pabandyk neduoti ir papasakok kas bus. Kadangi puikiai žinai kas bus ir vis tiek tą neigi rašinėdamas visiškas nesąmones (ala "taip nėra, nes ir kitur taip yra") - užsiimi trolinimu, o su troliais, pats supranti, susirašinėjimas yra beprasmis.

--
Doc