Tema: Re: kortele, pasas ar teises ...
Autorius: Laimis
Data: 2010-08-30 10:59:06
Doc rašė:
> Jei manai, kad faktas, jog duodi pinigų už kortelę ir duodi tiek,
> kiek valdžia sufantanzuoja, kaip kad ir už bet kokias kitas valdžios

Doc'ai, kas gamina korteles?
(ne valstybinės įmonės, o konkuruojančios privačios; tai laisva rinka...)
Prie kortelės kainos turbūt prisideda administravimo/diegimo sistemos
kaštai.
Vokiečiai savo naująsias privalomąsias korteles pardavinės po €28,5 (o
su papildomais priedais ir dar brangiau).

Fantazijos yra tik tavo, mielasai, nes tik tu fantazuoji apie tai, kaip
turėtų būti (kaip _niekur_ nėra ir dar ilgai nebus, o gal ir iš viso
nebus), bet ne taip kaip yra. Aš vadovaujuosi realybe, negana to, jos
nemenka dalis man dar atrodo ir pagrįsta, teisinga (valdžios, kaip
daugumos išrinktų atstovų, sprendimų/įstatymų vykdymas, visų pirma
(pasi)tikint (niekas netrukdo įsiklausyti į argumentus, pagrindimą), kad
jie yra racionalūs, būtini ar reikalingi).