Tema: Re: civilinis ieskinys
Autorius: Donatas
Data: 2010-05-26 12:36:52
su rysium kad netyciau numygiau enter, pratesiu:

 manau kaip liudininkas, ar oficialiai buvo pareiksti itarimai, isaiskintos
 teises ir t.t. ? ar vistik tik paliudyti kazka, pakomentuoti tokius kaimyno
zodzius.
betkokiu atveju nemanau, kad ka nors prisiteisi, nes cia tiesiog iprasti
procesiniai veiksmai, nebent butu atlikti kazkokie neteiseti veiksmai