Tema: Re: civilinis ieskinys
Autorius: pjezo
Data: 2010-05-21 15:29:30
kalba ne apie ATPK ispejima-ir tai ne nuobauda.
Asmuo buvo ispetas pagal Policijos veiklos istatyma:

19 straipsnis. Policijos pareigūno teisės vykdant nusikalstamų veikų ir kitų teisės

pažeidimų prevenciją

Policijos pareigūnas, vykdydamas nusikalstamų veikų ir kitų teisės pažeidimų prevenciją, turi teisę:

1) lankytis gyvenamosiose patalpose, taip pat kviesti į policiją profilaktiniams pokalbiams asmenis, įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka įrašytus į policijos profilaktines įskaitas, taip pat kviesti į policiją ir oficialiai įspėti kitus asmenis dėl neleistino priešingo visuomenės interesams elgesio;