Tema: Re: civilinis ieskinys
Autorius: BeBrave
Data: 2010-05-21 15:37:55
Asmuo paraso pareiskima aiskiai nurodydams itariamaji del jam padarytos zalos. Irodymu jokiu nera - tik del to kad zmogus su juo nebendrauja, nesisveikina. Dalykas kuriuo as esu apkaltintas yra nebutas ir ne neisivaziduoju is kur tam gali kilti kazkokiu itarimu. Zinau kad tas zmogus tikrai mane smeizia visiems aplinkui kad as atseit padariau ta dalyka. Nezinau ar tik kas nors noretu liudyti teisme. Pats dirbu solidzioje finansineje institucijoje kur  viena is salygu nebuti teistam ir jeigu suzinotu kad mane tokiais dalykais kaltina greiciausiai uzsitraukciau seseli arba atsisveikinciau su darbu. Nes kaltina ne seip kazkuo o BK 187 str.

Kokiu straipsniu galima bylinetis:
BK 154 straipsnis. Šmeižimas

1. Tas, kas paskleidė apie kitą žmogų tikrovės neatitinkančią informaciją, galinčią paniekinti ar pažeminti tą asmenį arba pakirsti pasitikėjimą juo,

baudžiamas bauda arba laisvės apribojimu, arba areštu, arba laisvės atėmimu iki vienerių metų.

ar

CK 2.24

ar nurodant galimus zmones kaip liudininkus kuriems mane smeize teisesauga turetu pati juos apklausti ar man pasirupinti reiketu kad jie liudytu teisme ?

"pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message news:ht5u2n$grh$1@trimpas.omnitel.net...
: tokiu pagrindu ir ispejo.
: jei butu rimteniu pagridu- butu "linksmiau" nei ispejimas.
: policija paklause terpylos ka jis itaria- jis ir pasake su kuo pastaruoju metu nesutare- nieko neteiseto jis nepadare.
: sprendima -isikviesti apklausai- prieme spolicija, - jis taip pat teisetas.
: o "igaliotine tirianti pareiskima pasiule kreiptis i teisma su civiliniu ieskiniu del moralines ir turtines zalos"...
: matomai uzknisai tu ja savo ikirumu ir verklenimu kaip tave nuskriaude- kad atsiknistum ir pasiule kreiptis civilinio proceso tvarka- ji gerai zino kad vis vien nieko nelaimesi, dar nueisi i gera minusa- jei pareiskima parases asmuo bus nekvailas.
:
:
: "BeBrave" <Be@Brave.com> wrote in message news:ht5t88$fde$1@trimpas.omnitel.net...
: > tiesa. nors nera nei irodymu, nei kazko konkretaus - tiesiog remiantis to asmens ITARIMU(SPEJIMU) buvau apklaustas ir gavau ( net paprasiau kopijos ):
: >
: > "ISPEJIMAS"
: >
: > ....asmeniui isaiskinta, kad jeigu jis ateityje veiks priesingai visuomenes interesams jam bus taikytos LR BK 187str., LR ATPK 50str. numatytos sankcijos..."
: >
: > tai kokiu pagrindu mane ispedineti jeigu as nieko nedares ir nera jokiu irodymu ?
: >
: > "Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> wrote in message news:ht5sh3$e2k$1@trimpas.omnitel.net...
: > : Kaip buvai apklaustas - kaip liudininkas ar kaip itariamas padares kazkoki
: > : pazedima/nusikaltima?
: > :
: > : "BeBrave" <Be@Brave.com> wrote in message
: > : news:ht5s6l$dfn$1@trimpas.omnitel.net...
: > : > mano manymu policija tokiu klausimu neuzdavineja nes puikiai zino kad
: > : > rezultato is to nebus o darbo tiktai. Tai veikiausiai viskas yra jo
: > : > iniciatyva iviko + is savo patirties galiu pasakyti kad nuejus parasyti
: > : > panasaus pobudzio pareiskimo esi visaip atkalbinejamas ir itikinejama jog
: > : > nieko neras ir tik tusciai sugaisins laika.
: > : >
: > : > "Evaldas" <sanya@takas.lt> wrote in message
: > : > news:ht5rka$cfj$1@trimpas.omnitel.net...
: > : > : Neturtiniu /manau/ jokiu nepriteis. Zmogus juk nesmeize, o pasake
: > : > (parase) taip kaip jam atrode i standartini policijos klausima - "gal ka
: > : > nors itariate"
: > : > :
: > : > : "BeBrave" <Be@Brave.com> wrote in message
: > : > news:ht5qio$ahv$1@trimpas.omnitel.net...
: > : > : > siandien buvau iskviestas i policijos komisariata del pareiskimo
: > : > kuriame asmuo patyres turtine zala mane ivardijo kaip viena is itariamuju.
: > : > Jokiu irodymu ar normaliu argumentu pareiskime nera, tiesiog parasyta kad
: > : > su manim nesutaria ir itaria kad tai padariau as. As del sio pareiskimo
: > : > patyriau materialiu nuostoliu ( laikas, benzinas, auto eksploatacija )
: > : > igaliotine tirianti pareiskima pasiule kreiptis i teisma su civiliniu
: > : > ieskiniu del moralines ir turtines zalos. Kokia tikimybe laimeti ieskini
: > : > del patirtu islaidu - suprantu kad jos nera dideles bet man labiau rupi is
: > : > principo pastatyti ta zmogu i vieta nes nebenoriu ateityje tureti panasiu
: > : > laiko tukdymu ?
: > :