Tema: Re: civilinis ieskinys
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-05-21 16:33:54

> " NESąžiningas asmens kreipimasis į valstybės institucijas dėl NEVA
> pažeistų teisių ar interesų gynimo bei pranešimas apie padarytus ar
> daromus teisės pažeidimus YRA asmens garbę ir orumą žeminančių žinių
> paskleidimas"
>
> Taigi manyčiau, visiškai nesvarbu ar asmuo kreipėsi į policija, teismą,
> veterinarijos tarnybą, gaisrinę, laikraštį ar net į bažnyčia, ir ar
> pranešė apie nusikaltimą, atp pažeidimą, civilinį deliktą, ar ddį
> pažeidimus.

Nesazininguma reikai irodyti. Jei jis tai sako kaip nuomone - "Manau Petras
pavoge mano bulves, nes jis negrazus"  ir bulves tikrai kazkas pavoge - tai
nera nesaziningas pranesimas. Jei Antanas sako, kad mate kaip Petras vagia
jo bulves, o to nebuvo - tada jau Antanui negerai. Dar negeriau, jei bulves
vogė "neva" - Antanas bulves skirti sodinimui pragere, o ismisla apie Petro
vagyste sugalvojo,kad negaut i ragus nuo zmonos.