Tema: Re: civilinis ieskinys
Autorius: BeBrave
Data: 2010-05-21 21:04:54
labai aisku. dekui.

"Cube" <kryziuotis@gmail.com> wrote in message news:ht69tf$1t0$1@trimpas.omnitel.net...
: BeBrave wrote:
: > Kokiu straipsniu galima bylinetis:
:
: Pradziai tai cia ne vienas is tavo isvardintu straipsniu, o sitas:
:
: 236 straipsnis. Melagingas įskundimas ar pranešimas apie nebūtą nusikaltimą
: 1. Tas, kas melagingai įskundė įstaigai ar pareigūnui, turinčiam teisę
: pradėti baudžiamąjį persekiojimą, nekaltą asmenį kaip padariusį
: nusikalstamą veiką, jeigu dėl to šis asmuo pradėtas persekioti, arba
: pranešė apie žinomai nebūtą nusikaltimą,
:
: Taciau esminis dalykas cia - melagingai iskunde. T.y. reikia irodyti
: iskundusio asmens tycia - jis zinojo, kad tai ne tu, bet specialiai ant
: taves sake. Siuo atveju labai svarbu kaip pats skundas suformuluotas.
: Jeigu raso - ta ir ta diena kazkas sugadino mano turta. Itariu kad tai
: galejo padaryti sitas kaimynas, nes jis su manim nesutaria.
: Tai tokiu atveju sito nusikaltimo sudeties nera, nes jis pasake teisybe
: - turtas tikrai sugadintas ir tyrimas pradetas ne asmens atzvilgiu, o
: del fakto. Ir nesake, kad zino, kad cia tu tikrai padarei, tiesiog
: paminejo tave kaip galima itariamaji, nes turi motyva, kas irgi yra
: teisybe. Ir cia jau policija nusprende, kad tokiu duomenu pakanka tave
: apklausti kaip itariamaji.
:
: Va jeigu parase - sitas asmuo ta ir ta diena sugadino mano turta, o
: policija tyrima nutrauke - cia jau gali buti tas straipsnis, nes sake
: tikroves neatitinkancia informacija apie tave. Nors irgi priklauso nuo
: to, kaip policija nutrauke - ar rado irodymu paneigianciu jo zodzius, ar
: tiesiog nesurado patvirtinanciu.
:
: Taip pat svarbus dalykas yra sistemingumas. Jei tai tik vienas skundas -
: tycia irodyti labai sunku. Bet jei nepirma karta duoda nepagristus
: skundus del taves, tada veiksmu sistemingumas galetu buti labai geras
: irodymas kad tycia, noredamas tau pakenkti, skleidzia neatitinkancia
: tikroves informacija. Ir cia galetu buti tiek baudziamoji atakomybe
: pagal mano mineta straipsni, tiek zalos ieskojimas civiline tvarka.