Tema: Re: Skola valstybei
Autorius: xfanas
Data: 2010-04-06 23:29:30
Valstybines mokesciu inspekcijos renkami mokesciai, rinkliavos ir imokos
mokami i viena biudzeto pajamu surenkamaja saskaita

Nr. LT24 7300 0101 1239 4300, esancia banke "Swedbank", AB,

Banko kodas 73000,

SWIFT kodas HABALT22.

Lesu gavejas Valstybine mokesciu inspekcija prie LR FM, juridinio asmens
kodas 188659752.

Imokos kodas: 1441