Tema: Re: Skola valstybei
Autorius: Dzikas
Data: 2010-04-06 11:26:06
Tai yra preliminari deklaracija, kaip pats parasei zemiau. As i ja galiu
paziureti kiek atgausiu, kiek neatgausiu, galiu ir nepaziureti, o jeigu
ir paziurejau tai dar nereiskia kad patvirtinau jog supratau viska ....
o ar yra koks nors teisinis aktas, kad zmogus atsidares deklaracija
PRIVALO pamatyti 33 lauko reiksme ir pamates deklaracijos  minusine
suma, PRIVALO pats susirasti kur jam pervesti reikiama suma pinigu ?

IMHO turetu ateiti registruotas laiskas su raginimu susimoketi iki X
datos, kitu atveju abejoju teisiniu pagrindu skaichiuoti visokius
delspinigius ir baudas.