Tema: Re: Skola valstybei
Autorius: T:\)
Data: 2010-04-06 12:54:57
na anksciau tai lyg ir neturejo is taves reiklauti (nors jie buna apsimeta ir reikalauja to ko nepriklauso, iki tol kol paprasai nurodyti istatymu straipsniu pagal kuriuos reiklauja). Iki 2009 metu galiojusioje gpm istatymo versijoje buvo nurodyta, metines deklaracijos neprivalo teikti:
" Jeigu šiame straipsnyje nenustatyta kitaip, metinės pajamų mokesčio deklaracijos turi teisę neteikti nuolatinis Lietuvos gyventojas, kuris: 1) nepageidauja pasinaudoti teise iš pajamų atimti MNPD ar MPNPD ir (arba) šio Įstatymo 21 straipsnio 1 dalyje nurodytas išlaidas ir 2) per atitinkamą mokestinį laikotarpį gavo tik A klasės pajamų. "

PATAISYMAS del 2009 metu, busiu praleides, kad pasikeite 27 str. formuluote kada neprivaloma deklaruoti dabar ji yra:
"Jeigu šiame straipsnyje nenustatyta kitaip, metinės pajamų mokesčio deklaracijos turi teisę neteikti nuolatinis Lietuvos gyventojas, kuris: 1) nepageidauja pasinaudoti teise iš pajamų atimti jam pagal šio Įstatymo 20 straipsnio nuostatas priklausantį MPNPD ir (arba) šio Įstatymo 21 straipsnio 1 dalyje nurodytas išlaidas ir 2) per atitinkamą mokestinį laikotarpį gavo tik A klasei priskiriamų su darbo santykiais arba jų esmę atitinkančiais santykiais susijusių pajamų ir kuriam pritaikytas NPD neturi būti perskaičiuotas šio Įstatymo 20 straipsnio nustatyta tvarka. Toks gyventojas turi teisę neteikti metinės pajamų mokesčio deklaracijos ir tais atvejais, kai gauna šio punkto pirmajame sakinyje nenurodytų pajamų, jeigu šios pajamos įtrauktos į centrinio mokesčio administratoriaus nustatytą neapmokestinamųjų pajamų, kurių gavus deklaracija gali būti neteikiama, sąrašą."

Labai idomiai susukta, kad neprivaloma deklaruoti jei nenori naudotis metiniu npd ir gavai tik a klases pajamu IR 20 str, nustatyta tvarka neprivalo buti tikslinimas pritaikytas NPD. Kiek skaiciau 20 str jame pazodziui nera numatyta, kada turi buti perskaiciuojama. Yra tik reikalavimas, kad METINIS npd (kitaip MNPD) turi buti nedidesnis nei paskaiciuotas pagal formule... Bet 27 str kalbama apie menesini npd. O kada reikia tikslinti menesini npd 20 str reikalavimo nera. Taip, kad mano manymu, jei imone pagrystai taike menesini npd, bet vistiek metu pabaigoje tu pasinaudojai daugiau npd nei paskaiciavus metini npd, tai deklaruoti kaip ir neprivaloma. Nors, ka tu pasigincysi su...

T:)