Tema: Re: Skola valstybei
Autorius: Vytas :)
Data: 2010-04-06 11:38:17
Tai vat, dėl konkrečių teisinių aktų nežinau, todėl ir neaišku, kaip
gali VMI traktuoti tai kad deklaraciją peržiūrėjai, skolą pamatei, bet
jos nepatvirtinai... Ar tai bus pagrindas baudoms ir delspiningiams -
nežinau. Jei patvirtintum - tada 100% kad delspinigius jie skaičiuotų, o
kai nepatvirtini GALBŪT bus taip kaip ir sakai - GALBŪT ateis raginimas
per X dienų susimokėti skolas, kitu atveju perduos antstoliams. Gal čia
teisininkai dar atsakys, kaip yra su tuo pažiūrėjimu ir nepatvirtinimu.
O man yra analogiška situacija, tik kad aš noriu GPM lengvata
pasinaudot, dėl to patvirtinau, kad sutinku su ta skola ir aišku mažiau
atgausiu permokėto GPMo...