Tema: Re: Skola valstybei
Autorius: T:\)
Data: 2010-04-06 11:40:08
Na kiek isikertu i dabartine sistema, o pastaruoju metu suprantu, kad vis maziau :)
Tai reikia isskirti du atvejus viena, kai GPM nepriemoka atsirado del npd netinkamo priskaiciavimo, antras kai atsirado PSD nepriemoka del to kad buvai nedraustas. Kadangi abi sios nepriemokso deklaruojasi veinoje deklaracijoje (nuo siu metu), tai reikia issiaiksinti tiksliai uz ka.
 Jei tai primas atvejis, del npd - tai vel du variantai: primas tau neprivaloma deklaruoti, tu nedeklaruoji ir lauki kol vmi primins (jei primins). Del delspinigiu negaliu garantuoti, bet manau neturetu buti,nes prievoles tau deklaruoti ir susimoketi nebuvo. Jie tu privalai ar savanoriskai daklaruoji pajamas - susimoketi butina, jei ne delspinigiai. Jie privalejai deklaruoti (turto pradavimas, inidividualios veiklos ir pan), o to nepadarei - priminimas deklaruoti, galima bauda, susimokejimas ir delspinigiai :)

Jie tai suma del psd - tai pagal raide psd privalai susimoketi, net jei nera prievoles deklaruoti gpm. Cia variantu issisukti nelabai matau, nebent po velyku valdzia issiblaivys ir priims jau politini sprendima nurasyti skolas (jei jau 7 metus pries tai nurasinejo, tai dar veini nieko nereiskai) :)

T:)