Tema: Re: Skola valstybei
Autorius: ledasl
Data: 2010-04-06 11:04:13
tai kaip cia iseina, kai jie priburia su _preliminaria_ deklaracija ir
nepriskaiciuoja pinigu, kuriuos turetu grazinti, tai kaip ir gerai. Bet kai
jau tu jiems skolingas, tai ta deklaracija gali buti naudojama, net kaip
informavimo priemone. O is kur zinoti, kad jie ten teisingai suskaiciavo? as
gal pats susiskaiciavau ir pagal mane as neskolingas.