Tema: Re: Dėl asmeninių daiktų darbo vietoje
Autorius: Laimis
Data: 2009-07-24 23:25:48
Linas Petkevičius rašė:
> Tai gal visdelto gaunasi, kad ne kiekvienas pirstelejimas imoneje
> papuola po apskaita ? Rezervavys takeli nevyktsta operacijs 5 ir 6-os

Ne, pirstelėjimai (tavo ir mano) -- NE, bet ūkinės operacijos -- TAIP.
Tik niekaip nesuprantu, kodėl neįpareigojantį telefoninį rezervavimą tu
kiši kaip ūkinę operaciją...
O var trumpalaikio/ilgalaikio turto įsigijimas TIKRAI *yra* ūkinė
operacija. Tik kur gi jis, kur gi tas turtas, jei jis yra ir naudojamas,
bet įsigijimo dokumentų ir paskaitoje jo nėra? Taip, tai akivaizdus
pažeidimas.