Tema: Re: Dėl asmeninių daiktų darbo vietoje
Autorius: Laimis
Data: 2009-07-24 22:51:51
Linas Petkevičius rašė:

> 1.Panaudos sutartis gali buti zodine.

Apskaitos ir palydintys dokumentai gali būti tik rašytiniai.
Tad įmonės ir apskaitos kontekste -- NE. Na, manau ir teigiu, kad NE.

> 2. Gal ir klystu, bet kiek pamenu ish kursu, finansineje atsakitomybeje
> matosi tik islaidos susijusios su panauda gauto turto ekspluatacija ir
> remontu. O tai gausis, kad pasiskolines darbo reikalais nuo draugo

Finansinėje atskaitomybėje (grubiai) reikia pateikti *teisingą*
informaciją apie visą turimą/disponuojamą turtą. Nepateikei/neapskaitei
-- tai jau pažeidimas, nors ir ne pirmas pagal svarbumą.

> apskaitos standartus (realus atvejis) ? Todel duodu kepure prisikt, kad
> jei administratorius ras tik toki pazeidima, kad darbuotojas su savo
> kompu dirba imones naudai, imonei jokos sankcijos negres.

O man, labai, LABAI įkyriai atrodo, kad inspektorius dėl kažkokių
priežasčių pasidomėjęs/išsiaiškinęs, kad iš 10 įmonės kompiuterių 8'ių
apskritai nėra apskaitoje (tai gana akivaizdu, kai praėjęs kabinete
pamatei bent 5, o ilgalaikio turto sąraše tik 2), pvz. nurašytas, bet
dar faktiškai naudojamas turtas, arba su tariamu darbuotojų sutikimu, be
jokių sutarčių, TIKRAI TURĖTŲ už ką nubausti.