Tema: Re: Dėl asmeninių daiktų darbo vietoje
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-07-24 23:13:43
Tai gal visdelto gaunasi, kad ne kiekvienas pirstelejimas imoneje papuola po
apskaita ? Rezervavys takeli nevyktsta operacijs 5 ir 6-os klases saskaitose
? Santechniku imone nedaro irasu saskaitose apie atidejimus ? Servisas
nedaro irasu uzbalansinese saskaitose apie pasaugai gauta turta ? Jiems
turbut irgi visiems straipsniai pagal BK ?