Tema: Re: Dėl asmeninių daiktų darbo vietoje
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-07-24 22:14:00

> Jeigu „mokesčiai“ užgriūtų kiek rimčiau pabendrauti, pasikapstyti, tai esu
> tikras, kad prisikabintų.

Man kazkaip nesirisha viename sakinyje "rimciau pabendrauti"ir
"prisikabinti".

> Kokios konkrečios pasekmės (dar įkyresni tyrimai) ir atsakomybė
> (baudos) -- nežinau, bet ji/jos tikrai egzistuoja.

Knygu nechital, s avtorom nesoglasen ? Tiksliai toje strukturoje ir beveik
tokiose pareigose pradirbau pora metu. Ne mano reikals buvo prisikabinti,
bet prie to tai tikrai niekada neteko girdeti, kad visoj apskrityje, kas
butu nubaustas.