Tema: Re: Dėl asmeninių daiktų darbo vietoje
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-07-24 17:54:58

> Čia aš noriu pasakyti?! :-)
> Čia įstatymas taip sako ir bet koks mokesčių, audito inspektorius, galų
> gale bet kokia buhalterė tai patvirtins.

OK. Ash darbo reikalais vazineju asmeniniu automobiliu, nesudares panaudos
sutarties su imone. Tiksliau, sutartis zodine. Kokios man ar imonei del to
gali buti sankcijos ir kuo remiantis ?

> Neturėdamas tam įgaliojimų ir teisės? Pinigus moki iš savo kišenės? Tuomet
> tai vistiek būtų sukčiavimas ar apgaulė, ar pan. (dėl konkretaus BK
> straipsnio nesiginčysiu) ir atsakomybė tenka tau, o ne įmonei aiškintis su
> VMI. Būtų atliekamas tyrimas...

Jei ash dabar nuvaziuosiu i degaline, paprasysiu, kad man ant cekio
parasytu, jog jis isduotas UAB "LRS seimas" vardu ir ji gaves ismesiu i
siuksliu deze man uz tai gres baudziamojo atsakomybe ? Nu nu...