Tema: Re: Dėl asmeninių daiktų darbo vietoje
Autorius: Laimis
Data: 2009-07-24 18:28:22
Linas Petkevičius rašė:

> OK. Ash darbo reikalais vazineju asmeniniu automobiliu, nesudares
> panaudos sutarties su imone. Tiksliau, sutartis zodine. Kokios man ar
> imonei del to gali buti sankcijos ir kuo remiantis ?

Jeigu „mokesčiai“ užgriūtų kiek rimčiau pabendrauti, pasikapstyti, tai
esu tikras, kad prisikabintų. Beje, kurą piliesi už savus ir buhalterė
tau juos juodais kompensuoja? Ar gauni sąlyginai didesnį atlyginimą su
„kuro norma“ jame?
Tiesa, pavieniai, neakivaizdūs, nesistemiški atvejai galbūt ir liktų
nepastebėti, tačiau kai tai yra sistema, tai netruks ir galai
pasimatyti: visi vadybininkai išvykę darbo reikalais, o įmonė savo
automobilių neturi, kaip ir jokių nuomos sutarčių, tačiau įmonės vardu
perkamas kuras, važinėja darbuotojai (čia tik pavyzdys)...

Kokios konkrečios pasekmės (dar įkyresni tyrimai) ir atsakomybė (baudos)
-- nežinau, bet ji/jos tikrai egzistuoja.

> Jei ash dabar nuvaziuosiu i degaline, paprasysiu, kad man ant cekio
> parasytu, jog jis isduotas UAB "LRS seimas" vardu ir ji gaves ismesiu i
> siuksliu deze man uz tai gres baudziamojo atsakomybe ? Nu nu...

Kas nu nu, parašą tai raitysi, ar ne?
Viena kopija degalinėje lieka ir pačio sukčiavimo/klastojimo fakto
šiukšlių dėžė savaime nepanaikina...