Tema: Re: Dėl asmeninių daiktų darbo vietoje
Autorius: Laimis
Data: 2009-07-24 22:24:48
Linas Petkevičius rašė:

>   Tiksliau abstrakciai, o ne konkreciai. Bent jau man neteko matyti
> konkretaus mokesciu administratoriaus ar teismo sprendimo, kad viet tik
> uz tai, kad panaudos pagrindai naudojamas turtas neitrauktas i apskaita
> arba, kad sanaudos mazinancios pelna neitrauktos i apskaita, kazkas butu
> nubaustas. Mastom logiskai - valstybei tai neapsimoka.

Logiškai?! Logiškai tu slepi (gali) mokesčius (atsiskaitydamas juodais)
ir/arba plauni pinigus, realizuoji kontrabandines prekes, pažeidi
apskaitos tvarkymo reikalavimus, o tu čia blevyzgoji, kad valstybei
neapsimoka...
Beje, tu tikrai _esi_tikras_, kad formuluotė būtų „panaudos pagrindais
naudojamas turtas neitrauktas i apskaita“, o ne, pvz „apgaulingas
apskaitos tvarkymas“, arba tiesiog ATPK 172(1), 173, kt.? Ir ką reiškia
„panaudos pagrindais“, jei panaudos sutarties nėra ir turtas (taip pat
ir panaudos būdų gaunamas) neįtrauktas į finansinę atskaitomybę, nors tą
būtina daryti?