Tema: Re: Antstoliu Rumu tyla
Autorius: Flamx <petras(trinti)gri@gmail.com>
Data: 2009-05-22 18:42:59
Tai papildomi argumentai ir butu servo logai. Tai visad galima patikrint,
kaip ir pastininke iskviest i teisma.
O jei as turiu irodymu, kad tikrai negalejau gaut is antstolio laisko, bet
jis po defaultu istatymiskai skaitomas iteiktu, kur logika?
As blyn kokioj Aferikoj sedziu sakykim, o antstolis man iteikia laiska
Lietuvoje tuo metu.