Tema: Re: Antstoliu Rumu tyla
Autorius: KEdas
Data: 2009-05-22 13:08:00
Flamx rašė:
> Na matai pvz. mano atveju tai buvo taip, kad man jau ilga laika
> negyvenant Lietuvoje, buvo pristatomi (antstolis tvirtina) registruoti
> laiskai i adresa Lietuvoje. Turiu pagrindo manyti, kad antstolis zinojo
> mano adresa uzsienyje, bet jis neprivalo siust info ne Lietuvoje
> gyvenantiems (negaliu tik suprast kodel). Antstoliui giliai nusishikt ar
> tu pasirasai ar ne, esi-neesi, gyvas-mires. Laiskas skaitomas iteiktu.
> Toks istatymas. Istatymo nekomentuosiu :)

Sunku patikėti :O

> As, kaip skolininkas, privalau dometis savo skolomis, bet neturiu
> galimybes, kadangi gyvenu uzsienyje, o emeilais ir telefonais
> bendravimas neimanomas, nes antstoliai neprivalo (negali) teik info
> minetu budu. Aklaviete.

Siūlau pasiskaityti el. parašo įstatymą:
http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=105849

Ten yra toks pasažas:

8 straipsnis. Elektroninio parašo galia

1. Saugus elektroninis parašas, sukurtas saugia parašo formavimo įranga
ir patvirtintas galiojančiu kvalifikuotu sertifikatu, elektroniniams
duomenims turi tokią pat teisinę galią kaip ir parašas rašytiniuose
dokumentuose ir yra leistinas kaip įrodinėjimo priemonė teisme.

2. Elektroninis parašas negali būti laikomas negaliojančiu dėl bet
kurios iš žemiau išvardytų priežasčių:
1) kad yra elektroninis;
2) kad nėra paremtas kvalifikuotu sertifikatu;
3) kad nėra paremtas akredituoto sertifikavimo paslaugų teikėjo išduotu
kvalifikuotu sertifikatu;
4) kad nėra sukurtas saugia parašo formavimo įranga.