Tema: Re: Antstoliu Rumu tyla
Autorius: Flamx <petras(trinti)gri@gmail.com>
Data: 2009-05-21 16:35:19
Na as irgi manau kad pazadet ir neteset yra grynai zmogiskai. Zadejo atsiust
kur moket skolas bet neatsiunte, zadejo netgi kazkoki mokejimo planeli
padaryt - nepadare. Kai priminiau jo pazadus (mazdaug po 3 menesiu, na
sutikit, buvau kantrus, laukiau) tai pradejo kazkaip nervintis, as aisku
irgi buvau susinervines, bet nerekiau, nekeikiau ir t.t.  O jis toliau
zadejo ir zadejo kol galu gale vel paprasius jo, padaryt ka zadejo tiesiog
numete rageli ir i skambucius nebeatsake. O va reaguoti taip asmeniskai ir
nervintis jis negali, tai aprasyta antstoliu darbo etikos taisyklese.
Nesakau kad as labai baltas ir pukuotas, bet kad ir antstolis velniu priedes
tai faktas.