Tema: Re: Antstoliu Rumu tyla
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-05-22 11:43:45
Abejoju, kad gmail'o logai pagal nutylejima suietu kaip rimtas irodymas.
Kalbant apie registruota laiska - teisingai. Tu negalesi irodyti nusiusto
rašto turinio, bet bent jau galesi irodyti pati siuntimo fakta. Kitai pusei
irodineti, kad ten buvo popernykscio laikrascio numeris - jau nevilties
zestas. Nors jei to bijama, visada galima pasinaudoti antstolio ar notaro
paslaugomis.