Tema: Re: Antstoliu Rumu tyla
Autorius: Flamx <petras(trinti)gri@gmail.com>
Data: 2009-05-22 10:27:18
Nemanau pykt. Ta prasme ant taves.
Pykstu ant antstoliu. As jiems ne siuksle ir neleisiu taip su manim elgtis.
Toks va ir mano tikslas.
Jei vienas apsisiko, tai padarysiu viska, kad butu nubaustas.
Zinau, kad sakysit "nieko nepasieksi tu cia". Jie tuom ir naudojas, kad pas
zmones tokia mintis iteigta.
Jie ne dievai ir turi elgtis su zmonem pagarbiai, be arogancijos. Tai
nurodyta ir ju darbo etikos taisyklese.
Tai neisipisinejimas, tai neleidimas sikti sau ant galvos.
Siusiu registruotu laisku, bet man nesuprantama kodel neiseina bendrauti
tomis formomis kurios nurodytos ju puslapyje.
Tai tiek berods :)