Tema: Re: Uzvaziavimas ant autoserviso
Autorius: Dainiushas
Data: 2020-07-06 22:41:14
tavęs ne, tavo mintį tik :)

On 7/6/2020 4:42 PM, Aras wrote:
> Tamsta seki mane?
> 
> 
> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:rdpb57$ost$1@news.omnitel.net...
>> apakritai, tiek temos pavadinimas tiek autoriaus tonas suponuoja, kad
>> svarbiau yra ne sprendimas o užvažiavimo procesas, mano nuomone. Nes jau
>> seniai buvo galima nuvažiuot į bet kokį kitą servisą, pažiūrėt kas bilda
>> ir žinant tai spręst ką daryt toliau....
>>
>> On 7/2/2020 3:06 PM, Tomas wrote:
>>> Silpni koziriai siaip jau. Plius vaziauciau iskart kalbetis ir ziuret
>>> kas ten yra, o ne kelias dienas grupse kozirius rankiociau.
>>>
>>> "Aras" parašė naujienų news:rdkhok$7gc$1@news.omnitel.net...
>>>
>>> Norint pradėt kalbėt reikia susirinkt kozirius. Tuomet, jei gražusis
>>> variantas nepraeis, spausti traukiant kozirius.
>>> Tai vat ir modeliuoju blogesnius variantus, kad būtų aišku, ką kalbėti,
>>> jei gražiai nepavyks.
>>>
>>> O vairą sukinėjant neturėtų girdėtis kažkokio garso lyg metalas į metalą
>>> daužtųsi.
>>>
>>>
>>>
>>> "Tomas" <t.s@takas.ltu> wrote in message
>>> news:rdkfv6$59v$1@news.omnitel.net...
>>>> Tu bent jau zinai koks ten esminis trukumas? Nes kol kas "jaučiu, kad
>>>> kažkas
>>>> nelabai".
>>>> Is esmes priklauso nuo serviso geranoriskumo. Tu bent bandei su jais
>>>> kalbet?
>>>> Pradeciau nuo to.
>>>> Oficiali-neoficiali, cia tik pisulka bankui pagal formaluma ir jei kitaip
>>>> nesigauna, pagalbos gali tiketis tik is VTAT. Pakariaut su ju pagalba
>>>> galima, nieko nekainuoja.
>>>>
>>>> "Aras" parašė naujienų news:rdkfbr$4k3$3@news.omnitel.net...
>>>>
>>>> Man nebūtų pikta ant serviso, jei atsitiktų situacija, kaip paties
>>>> papasakota. Šiuo atveju mašina buvo atvaryta pas specialistus, kurie
>>>> pražiopsojo esminį trūkumą!
>>>> Man atrodo, kad būtų ne kas, jei nuvežtų tamstą su apendicitu, o
>>>> gydytojas
>>>> po apžiūros paskirtų klizmą, motyvuodamas, kad užsikišo žarnos.
>>>>
>>>>
>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>>>> news:rdio0h$399$1@news.omnitel.net...
>>>>> aš jam pasakoju realią neseną istoriją apie tą patį ir klausiu jo
>>>>> nuomonės kuo tokiu atveju pirmasis servisas kaltas dėl netikėtai
>>>>> sugedusio valdymo bloko?
>>>>>
>>>>> On 7/1/2020 10:06 PM, Ssang Yong wrote:
>>>>>> Originalaus posto autorius isdeste aplinkybes ir klausia kokios jo
>>>>>> galimybes prasukt varke teisiniam kontekste. Tu posto autoriui pasakoji
>>>>>> kazkokias istorijas apie gyvenimo prasme.
>>>>>>
>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>>>>>> news:rdimiq$1di$1@news.omnitel.net...
>>>>>>> o kur čia pletkai?
>>>>>>>
>>>>>>> On 7/1/2020 9:55 PM, Ssang Yong wrote:
>>>>>>>> Tai kad "law", o ne pletku grupe
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>> news:rdikik$ui2$1@news.omnitel.net...
>>>>>>>>> o tai variantas, kad senas šūdas sugedo, nesvarstomas? kolegos
>>>>>>>>> puspenktų metų trabis važiavo važiavo ir viena diena vairo
>>>>>>>>> stiprintuvas irgi be jokių ženklų padarė tiu-tių. tai kas kaltas?
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> On 7/1/2020 4:21 PM, Aras wrote:
>>>>>>>>>> Toks dalykas. Dėstau paeiliui:
>>>>>>>>>> 1) lizingui reikalaujant įvertinta automobilio būklė servise, gauta
>>>>>>>>>> atitinkama pažyma;
>>>>>>>>>> 2) pažymoje nurodyti keli defektai, kuriuos pardavėjas sutvarkė
>>>>>>>>>> tame pačiame servise (vienas defektas buvo klaidingai nurodytas;
>>>>>>>>>> pakartotinės apžiūros metu defekto neaptikta);
>>>>>>>>>> 3) automobilį pardavėjas perdavė, visa pirkimo dokumentacija
>>>>>>>>>> suforminta;
>>>>>>>>>> 4) nuo patikros praėjo dvi dienos;
>>>>>>>>>> 5) stovint įjungtai mašinai pradėjau greitai judinti vairą ir
>>>>>>>>>> girdžiu kažkokį skardų tuksėjimą; jaučiu, kad kažkas nelabai su
>>>>>>>>>> vairavimo sistema;
>>>>>>>>>> 6) planuoju varyti automobilį į kitą autoservisą pakartotiniam
>>>>>>>>>> patikrinimui.
>>>>>>>>>> Išvada: jeigu kitas servisas ras problemų vairavimo sistemoje
>>>>>>>>>> (ankstesnėje pažymoje ji buvo nurodyta, kaip be defektų), tai
>>>>>>>>>> rašysiu raštą, kad ankstesnis servisas apmokėtų remontą, nes, jeigu
>>>>>>>>>> būtų anksčiau suradęs šitą bėdą, tai pardavėjas būtų sutvarkęs. Ar
>>>>>>>>>> yra šansų išsimušti pinigus?
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>